Thursday, August 23, 2012

Inceput...

     Na ca mi-am tras blog. Mi s-a urat de atat plictiseala si am hotarat sa scriu. Ce...inca nu stiu dar sper ca voi gasi ceva. Oricum asa cum pofta vine mancand banuiesc ca pot face o paralela si sa spun ca si ideile vin scriind.
   
     Sa spunem ceva despre persoana care scrie aceste frumoase randuri: Frumos, destept, cu educatie aleasa, de vita nobila, tras printr-un inel, popular din cale afara nu pot spune ca sunt. Dar pot spune ca am viata care mi-am dorit-o. Am facut ce am crezut ca imi place, m-am ghidat dupa pasiuni si am ajuns unde sunt acum...in fata unui calculator scriind pe un blog :D.

Cam acesta a fost inceputul, finalinzand prin a spune ca un incepator ca mine in ale blogging-ului ii trebuie ceva timp ca sa se familiarize cu o astfel de tehnologie si concep...glumesc :))) Dar partea cu incepatorul e vero. Imi amintesc ca primul blog l-am avut prin clasa a IX-a cand ne-a cerut profesoara la ora de TIC (Tehnologia Informatiei si a Comunicarii) sa intram pe internet, sa cream un blog si sa dam de undeva copy/paste la vreun articol gasit la intamplare pentru ca la sfarsit sa ni-l noteze.

Atunci in clasa a IX-a am inceput sa interactionez cu calculatorul si tin minte ca o jumatate de pagina in Word mi-a luat aproape toata ora sa o scriu pe cand colegii terminasera deja doua pagini. Erau vremuri frumoase acelea cand scriam doar cu degetul aratator si cautam litera 3 minute :D. Toate au avut un inceput. Apoi, spunandu-i mamei ca, fiind la filiera economica, nu puteam invata fara calculator... a aparut primul calculator din casa mea. Sincer pentru scoala il foloseam doar la celebrele referate copiate de pe net. S-au dus si acele vremuri.

Si uite asa m-am intins cu vorba uitand ca incepusem un la revedere. Imi coc mintea pentru urmatorul post...

2 comments:

  1. "Am facut ce am crezut ca imi place, m-am ghidat dupa pasiuni si am ajuns unde sunt acum...in fata unui calculator scriind pe un blog"

    Fostul tau tovaras de suferinta, la fel ca si tine, si-a urmat pesiunile si a ajuns si el... in fatza calculatorului citind un blog :)

    ReplyDelete